У цьому розділі публікуватиметься інформація та уроки по Flash. Нижче буде наведений перелік методологічних статей, поділений для простішої навігації за різними категоріями. Тож якщо ви прагнете освоїти Flash з нуля (або хочете поглибити свої знання у цій справі), варто почати із архівів, наведених нижче:
Вступні уроки та малювання у Flash
- Інтерфейс середовища розробки
- Як правильно вбудувати flash-контент у ваш сайт: Вставка swf-файлів з допомогою SWFObject 2
- Використання Flash IDE + FlashDevelop. Базова структура флеш-проекту
- Уроки малювання у Flash. Растрова (bitmap) VS векторна (vector) графіка!
- Drawing objects (об’єкти-малюнки) у флеші
- Урок 1. Загальні принципи та елементарні інструменти (малюємо м’ячик)
- Урок 2. Малювання з допомогою кривих Безьє (перо (pen) та інструмент часткового вибору (subselection tool)
- Урок 3. Малюємо новорічну ялинку з допомогою інструмента перо (pen)
Уроки анімації у Flash
- Урок 1. Створюємо перший Flash-кліп з елементами покадрової анімації (крокуючий чоловічок)
- Символи та екземпляри (instances) у Flash. Три типи символів
- Урок 2. Створення автоматичної анімації (tweening) у Flash. Принципи роботи Motion Tween
- Урок 3. Автоматична анімація форми (shape tween) у Flash
- Урок 4. Використання «підказок форми» (shape hints) для автоматичної анімації форми (shape tween) у Flash
- Урок 5. Об’єднуємо можливості автоматичної та покадрової анімації. Рухомий крокуючий чоловічок
- Урок 6. Рухаємо об’єкти по кривій: Функція Motion guide у Flash
- Урок 7. Створення простого банера у Flash
- Урок 7.1. Анімація тексту в простому флеш-банері
- Урок 8. Навчаємо м’ячик стрибати, використовуючи функцію motion (classic) tween у Flash
- Урок 9. Вчимося малювати вибух: М’ячик лускає!
Уроки ActionScript
- Розробка гри на Flash: З чого починати абсолютним новачкам?
- Урок 1. Методи Play і Stop в ActionScript. Події миші (Mouse Events). Перші кроки до інтерактивності
- Урок 2. Слухачі подій (Event Listeners) та події в ActionScript 3. Координати сцени та рух!
- Урок 3. Програмна анімація вибуху. Використання циклів та масивів у ActionScript 3
- Динамічне додавання MovieClip на сцену. Робота з символами MovieClip методами ActionScript 3
- Розуміння слухачів подій (Event Listeners) у ActionScript 3. Детальний огляд подій миші (Mouse Events)
- Управління часом в AS3: Часові інтервали, Timer class та метод SetInterval
- Генерування випадкових чисел у ActionScript. Як використовувати метод Math.random
- Змінні (variables) у ActionScript 3. Типи змінних
- Умовні вирази (conditionals) та оператори в ActionScript 3. Використання конструкцій if … else та switch … case
- Глобальна система звуків у Flash-грі. Створення власного Soundmanager з допомогою класу Singleton
- Організація візуальних об’єктів методами ActionScript 3: Display Object, Display Container та Display List
- Округлення десяткових дробів (чисел з комою): Що робити з некоректними значеннями при роботі з Number?
- Збереження (save) та завантаження (load) ігрового прогресу з допомогою SharedObject
- Растеризація як спосіб підвищення швидкодії ігор: Cache as Bitmap вручну!
- Растеризація як спосіб підвищення швидкодії ігор: Кешуємо анімації