Нарешті це сталося! Гра, над якою я працював три роки, нарешті побачила світ. Не зважаючи на високу оцінку на FGL, вона так і не знайшла свого спонсора. Тому я вирішив випускати Get A Little Gold самостійно.
У гри тепер є свій офіційний сайт, де ви завжди зможете знайти набільш актуальну версію: Get A Little Gold Official Site. Це важливо, тому що, якщо гра буде показувати хороші результати, я буду випускати оновлення. І контролювати появу цих оновлень на всіх сайтах я, звісно, не зможу. Тож якщо вам сподобається гра – то саме на офіційному сайті ви знайдете останню версію.
Окрім того вже найближчим часом я планую додати FAQ та Wiki, які більш детально розкажуть про всі тонкощі гри. Цю інформацію ви також знайдете на офіційному сайті.
Що стосується інших сайтів, на яких можна пограти у Get A Little Gold, то звісно ж, це знайомі кожному розробнику і гравцеві Kongregate i Newgrounds. Оскільки доля гри на цих сайтах дуже залежить від рейтингу, то я буду вдячний за вашу підтримку і голоси.
Get a Little Gold на Kongregate.
Get a Little Gold на Newgrounds.
Що ж таке Get A Little Gold
Get a Little Gold – гра у доволі популярному жанрі idle. Це гра, події у якій відбуваються самостійно, практично без участі гравця. Останній виконує певний набір дій (купує апгрейди, будівлі) і спостерігає за прогресом, зрідка у нього втручаючись.
Ідея такої “лінивої” гри здалася мені надзвичайно привабливою. Але оскільки подібних ігор було чимало, я вирішив зробити щось особливе.
Система престижу у Get A Little Gold
Один із найбільш розповсюджених прийомів, які використовуються практично у всіх ilde-іграх – це система престижу. Суть в тому, що рано чи пізно прогрес стає настільки повільним, що гравцеві нецікаво продовжувати гру. Щоб виправити цю ситуацію – розробник дає можливість почати гру з початку, але з бонусом, який гравець отримує в залежності від того, яких результатів він досягнув у поточній сесії.
Система престижу – один із найбільш потужних механізмів утримання гравця. Але в більшості idle-ігор, в які мені доводилося грати, вона була реалізована за однаковим принципом: гравець отримував певні предмети, які давали бонус до швидкості прогресу в наступній сесії.
Get A Little Gold перевертає класичний підхід до системи престижу з ніг на голову. Тут також є валюта престижу – так звані “осколки” (shards). Але вони не просто збільшують прибутки гравця.
- По-перше, їх можна використовувати у кожній окремій ігровій сесії для отримання початкового бонусу ігрової валюти і більш швидкого старту.
- По-друге – за них можна купувати “глобальні” вміння, які будуть діяти завжди і у всіх ігрових сесіях. Завдяки цим вмінням можна як збільшити прибутки, так і знизити вартість окремих ігрових структур, чи пришвидшити науку, або знизити час перезарядки вмінь.
Система глобальних вмінь за “осколки” – одне з найбільших нововведень, яке суттєво відрізняє Get A Little Gold від інших ігор жанру. Принаймні тих, з якими мені довелося познайомитися.
Система “завдань” (challenges)
Але головне, що робить Get A Little Gold унікальною і чого я точно не зустрічав у жодній іншій грі – це так звані завдання.
Якщо більшість idle-ігор – безальтернативно безкінечні, то Get A Little Gold пропонує гравцеві вибір. Він може обрати як класичний “безкінечний режим”, так і будь-який із режимів-завдань. Поки що у грі їх два “Million Challenge” і “Billion Challenge”. Як ви вже, мабуть, здогадалися, щоб пройти таке завдання, гравець повинен накопичити мільйон і мільярд золота відповідно. При чому зробити це якомога швидше.
За швидке проходження завдань гравець отримує рейтинг, а також випадкову винагороду у вигляді нових золотовидобувних будівель, вмінь, вже знайомих нам “осколків”, а також артефактів. При цьому швидкість проходження завдання напряму впливає на якість нагороди. Якщо ж ви будете проходити завдання занадто довго – то взагалі нічого не отримаєте!
Артефакти – це ще одне нововведення, яке я не зустрічав у інших іграх жанру idle. Вони збільшують важливі характеристики, як от кількість золота, яке отримує гравець щосекунди чи кількість золота, яке отримує гравець при кліку на “генератор золота”, або шанс того, що кількість золота буде збільшена втричі.
Я можу ще довго писати про гру, але не хочу втомлювати вас деталями. Краще знайдіть кілька хвилин, щоб побачити все на власні очі. А я буду дуже вдячний за відгуки та пропозиції.
Жовтень 15, 2016 о 21:58
Давненько тут не було ніяких новин=))
Але все ж таки, як вимкнути звук у грі?-_-