Всього залишено коментарів: 7

bogdan
Січень 28, 2015 о 16:06

я роблю гру, у якій за 5 секунд потрібно набрати очки(потрібно зловити предмет),але у мене зовсім не виходить з таймером й з збереженям кількості очок (рекорд і те що тільки що набрав)
я прочитав твою статю про збереження й здавалося б все зрозуміло, але я не можу використати на практиці . будь ласка допоможи мені.
Я завжди мріяв роюити ігри. в мене завжди виходили маленькі простенькі ігри. та я захотів зробити щось нове, але без твоєї допомоги я хіба що заробляти буду на створення анімацій, що не є дуже всело. коротше Якщо Ярослав ти зможеш то допоможи мені з цією проблемою

bogdan
Січень 28, 2015 о 16:08

якщо звичайно не дуже зайнятий – у тебе ж дочка … я про це зовсім забув

Ярослав Федорак
Січень 28, 2015 о 16:24

Богдане, що саме не виходить? Якщо надішлеш частину коду, яка не працює, я спробую допомогти.

bogdan
Січень 28, 2015 о 16:30

просто запитяння – як можна присвоїти те що в статі до збереження та виведення кількості рфзів виконаної функції, в моєму випадку це кількість разів нажаття на предмет, який зявляється рандомно. все зробив, а зберегти та вивести – ніяк

Ярослав Федорак
Січень 28, 2015 о 17:16

Створюєш змінну, в якій зберігаєш кількість кліків:

var timesClicked:uint = 100;

потім стоврюєш SharedObject як описано у статті і створюєш в ньому поле, де зберігатиметься кількість кліків:

SO.data.timesClicked = timesClicked;

не забуваєш записати все це у SharedObject

SO.flush();

А потім при завантаженні точно так само отримуєш потрібну інформацію:

timesClicked = SO.data.timesClicked

Сподіваюся, що це допоможе. Якщо ще щось незрозуміло або не працює, так, як потрібно – запитуй.

bogdan
Січень 29, 2015 о 14:53

дякую,я делкілька раз спробував і на 4 раз вишло.Дуже дякую!!!

case guru
Жовтень 18, 2016 о 08:25

Amazing article thanks for sharing..

Поділіться своєю думкою