Сьогодні глянув на дату попередньої публікації, і прийшов до висновку, що далі продовжувати мовчанку не можна, інакше постійні читачі (якщо такі ще залишилися) вирішать, що блог остаточно помер. Причин не писати справді було предостатньо. Основна з них – події у країні, коли будь-який інформаційний привід, окрім, власне, політичного, сприймався занадто малозначущим, щоб приділяти йому свій час та увагу. А й справді: які вже тут ігри, якщо у країні гинуть люди?
Окрім цього, в моєму житті сталася ще одна подія, яка відкинула блоги на далекий задній план – я став татом.
Після народження Вікторії, якій ось-ось виповниться 1 місяць, часу на блог, як і на розробку, стало суттєво менше. Втім, я докладаю усіх зусиль, щоб відшукати баланс і викроїти час не лише на сімейні та робочі справи, але й на дозвілля та заняття спортом.
Що ж стосується ігрових проектів, то гру The Choice, про яку я згадував у жовтні, було продано і запущено ще на початку грудня минулого року. Її спонсором став портал Armor Games. Окремий постмортем, я, мабуть, не писатиму. Скажу лишень, що за весь час з моменту запуску (три місяці) гра отримала майже мільйон геймплеїв. Окрім цього мені вдалося продати один сайтлок. Пограти у The Choice можна на сайті спонсора.
Зараз я активно працюю над наступним проектом з робочою назвою Get A Little Gold. Для нього було нарешті вирішено перейти на ігровий двигун із функціоналом растеризації (на базі Anthill Game Framework). Думаю, що про растеризацію я ще неодноразово писатиму на сторінках цього блога, оскільки тема дуже плідна і дозволяє суттєво підвищити швидкодію ігор.
Що ж стосується самого проекту, то тут я не розкриватиму всіх карт, а скажу лишень, що наразі він перебуває на початковій стадії розробки і покажу скріншот “для затравки”:
Здається, це всі новини на сьогодні. Сподіваюся, наступного разу почуємося раніше, ніж за пів-року.
Травень 15, 2014 о 11:36
Доченька красавица))))