Дата попередньої публікації натякає, що я майже півроку не писав нічого до блога. Сподіваюся, постійні читачі, яких, мабуть, залишилося не так вже й багато, пробачать мені це затишшя. Я постійно планую взятися за оновлення, але ніяк не можу викроїти час за розробкою ігор. Безперечно, той факт, що тепер розробка – мій основний вид діяльності, додає відповідальності і призводить до того, що я менше часу приділяю роботі, яка напряму не пов’язана з генеруванням прибутку. Але я продовжую планувати і вірити в те, що рано чи пізно зможу внести написання статей до блога в робочий графік і оновлення тут стануть регулярними.
Сьогодні ж я коротко розповім вам, чим жив і займався останні півроку.
1. Frogged
Frogged народився, як проект швидкої розробки і про цю гру я вже писав у одній з попередніх статей, тому сьогодні не буду на ній зациклюватися. Скажу лишень, що вона знайшла свого спонсора і успішно зарелізилася.
Можливо, ви пам’ятаєте, що для гри було обрано “непопулярний” сеттинг арканоїда і це стало причиною того що гра продалася досить дешево. Втім свій короткий (всього три тижні) цикл розробки вона окупила і це радує!
Також у вільний час я зняв Walkthrough для Frogged. Спонсор не став “заморочуватися”, щоб додати його на свій сайт. Тому викладу хоча б тут:
Пограти у Frogged можна на сайті студії.
2. Symbiosis: Greenland
Відразу після закінчення робіт над Frogged я взявся до свого наступного масштабного проекту – продовження моєї найуспішнішої гри Symbiosis, яке отримало назву Symbiosis:Greenland. За задумкою це повинен був вийти звичайний левел пак у новому сетінгу (Гренландія) і з деякими новими елементами механіки. Більш детально про особливості Symbiosis:Greenland можна прочитати у попередній статті.
Робота над грою тривала майже три місяці і закінчилася на початку літа. Ще місяць з лишком пішов на торги. Портал Armor Games, який спонсорував першу частину гри і до якого я звернувся із пропозицією придбати продовження ще до того, як виставив гру на FGL, відмовився від спонсорства, обґрунтувавши це обмеженим бюджетом.
Переможцем аукціону став спонсор Game Ark. Сума, за яку продалася гра, виявилася навіть трішки вищою, ніж та, за яку продалася перша частина. Але оскільки умови спонсорування Game Ark не передбачали ніяких бонусів за результативність гри, а також оплати комісії FGL, то фінальний прибуток другої частини виявився дещо нижчим, ніж оригінального Симбіозу.
Сайтлоками зацікавилося відразу кілька спонсорів, але станом на сьогодні було продано лише один. Його купив Armor Games.
Реліз гри відбувся всередині липня і виявився досить успішним. На Newgrounds гра отримала непогані оцінки і Daily 3rd Place. А на Kongregate зайняла третє місце у тижневому змаганні ($150), шосте місце у місячному змаганні ($250), отримала баджі, потрапила спершу до переліку Hot New Games на головній сторінці, а згодом і до слайдеру Featured Games там само!
Пограти у Symbiosis:Greenland, як завжди, можна на сайті студії.
3. The Choise
Третя гра, над якою я почав працювати в рамках літнього конкурсу швидкої розробки, носить робочу назву The Choise. Цього разу у мене вийшов своєрідний платформер-головоломка. Завдання гравця – довести головного героя до фінішу. А оскільки гра – про кохання – то “фінішем” виступає дівчина, яка самотньо очікує героя на одній із платформ. Є у грі і антигерой. Це закінчений алкоголік і товариш по чарці головного героя. Щоб виграти – потрібно його уникати.
Конкурсна версія гри була створена за 7 днів і зайняла “почесне” четверте місце. Мені не вистачило буквально кількох сотих балів, щоб потрапити до призової трійки.
В даний момент я готую гру до продажу і займаюся фінальним “наведенням лоску”. Сподіваюся, вже за кілька тижнів остаточна версія гри з’явиться на FGL.
4. Трохи проблем
Не зважаючи на весь позитив, пов’язаний із розробкою ігор, не обійшлося і без деяких безглуздих проблем. Так, минулого тижня, через негаразди з хостингом були повністю знищені два мої сайти: ігровий портал (jarofgames.com) та сайт студії (thegamest.com). Оскільки бекапів я не робив – відновити сайти простим способом не було жодної можливості.
Втім, немає лиха без добра. Я давно мучився бажанням відмовитися від ігрового порталу, оскільки фінансового зиску він не приносив, а час та ресурси забирав. Та зробити нелегкий вибір не наважувався – все таки занадто багато сил було вкладено у налагодження роботи порталу. Тепер же, оскільки портал все одно втрачено – відновлювати його я не буду. Вважатиму це збігом обставин, який позбавив мене від мук вибору і звільнив час на більш важливі речі.
Поки домен jarofgames.com зберігається за мною – він буде редиректити на сайт The Gamest.
Що стосується сайту студії – то тут мене чекає нелегка робота по відновленню “з нуля”. Все, що залишилося – це тексти кількох статей та деякі елементи шаблону. На даний момент я вже повністю відновив і налаштував розділ з іграми. Наступним кроком стане відновлення ключових статей блога.
5. Загалом же…
…нова роль незалежного інді-розробника мені дуже подобається. Я отримую задоволення від свободи. Нарешті оцінив всі переваги можливості планувати свій денний розпорядок і формувати графік так, як зручно мені. Скажімо, цю статтю я пишу вранці у суботу. Частенько натхнення пописати код приходить ввечері (суттєво після шостої).
Зате кожного понеділка, середи та п’ятниці о третій дня я можу спокійно піти у спортзал і без поспіху провести там дві години. А коли мені треба поїхати у державну установу, яка працює тільки у будні з 10 до 17 (наприклад, нещодавно ходив у паспортний стіл) – то я можу зробити це без необхідності когось попереджувати чи у когось “відпрошуватися”.
І, до речі, є відчуття, що результативність моєї праці зараз також суттєво вища, ніж була при фіксованому графіку. Подивимося, як воно буде через рік чи два. Поки що – дуже цікаво!
Жовтень 12, 2013 о 13:31
Клас! Прочитав із задоволенням, ще й спробую пограти ввечері. Радий дізнатися, що ти повністю перейшов у інді розробку! Радий буду зустрітися у Києві – буду там на початку грудня – думаю є багато про що поговорити )