Ще у березні, відразу після закінчення робіт над грою Frogged, я приступив до створення першого в своєму житті “level pack” – набору рівнів для гри Symbiosis. Станом на сьогодні робота практично закінчена, і я нарешті можу перевести подих і розповісти про нову гру.
Не зважаючи на те, що за своєю суттю Symbiosis: Greenland – це класичний level pack, я намагався зробити все, щоб гра сприймалася і “відчувалася” як повноцінне продовження. Відповідно до “легенди”, у першій частині Symbiosis гравцеві вдалося захистити Землю від вторгнення кристалоподібних інопланетних створінь, які прагнули знищити все живе…
Втім, як ми дізнаємося із другої частини, загинули не всі кристали. Деякі з них успішно збереглися під льодами пустельних земель Гренландії. І цього разу гравцеві доведеться продемонструвати весь свій талант та вміння, щоб остаточно очистити планету від цієї ворожої форми життя.
Цілком логічно, що окрім, власне, 15 нових рівнів, гра отримала новий сеттінг. Та це й не дивно, адже події цього разу відбуваються у суворих умовах зимової Гренландії. Значна частина часу пішла на створення зимових пейзажів та елементів рівнів.
Окрім цього, працюючи над продовженням, я намагався максимально враховувати поради та коментарі гравців на сайті спонсора Armor Games, а також на таких порталах, як Kongregate та Newgrounds.
Найбільше нарікань було на низький рівень складності. Значній частині гравців перший Symbiosis видався занадто простим. Тож у другій частині гри я суттєв підвищив складність і змінив баланс. Тепер ситуація, коли за один раз гравець отримує по 7 рівнів і вивчає по 10 нових навичок стала неможливою.
Крім того, була змінена і логіка отримання додаткових винагород (Special Challenges). Якщо раніше гравець міг отримати їх на будь-якому рівні складності, то тепер для цього потрібно вибрати щонайменше середній рівень (на низькому рівні складності отримати Special Challenge неможливо).
Більше того, щоб зробити здобуття Special Challenges ще цікавішим, я додав кілька нових стратегій. Наприклад, у грі з’явилися так звані “інфіковані клітинки”, яких варто уникати, якщо ви плануєте отримати спеціальну винагороду.
Також була змінена механіка роботи деяких навичок та заклинань. Як показала статистика, у першій частині гравці віддавали перевагу тільки одному заклинанню – “Метеор”. Тому у Symbiosis: Greenland я підсилив інші заклинання. Наприклад, заклинання “Щит” тепер не просто збільшує захист, але й залежно від вибраної гілки відновлює життя чи збільшує швидкість росту рослини.
З’явилися і нові навички, які повинні дати гравцям ще більше можливостей для розвитку та зробити його більш гнучким.
На численні прохання найактивніших гравців, я також додав у панель навичок кнопку перерозподілу очків умінь. Тобто тепер гравець може вибрати іншу гілку чи вивчити інші навички без необхідності починати гру спочатку.
Я не буду розповідати про більш дрібні зміни та доповнення, які з’являться у грі, оскільки в такому разі стаття ризикувала б розростися до кількох сторінок. Але сподіваюся, що процес пошуку спонсора не буде довгим, і читачі цього блога вже найближчим часом зможуть зіграти у гру і побачити все на власні очі.
Червень 4, 2013 о 15:00
Удачи со спонсором.