Всього залишено коментарів: 23

fatal_rg
Січень 8, 2013 о 01:34

Поздравляю с успешной продажей, какой ник у этого представителя второго спонсора?
Как называется жанр данной игры?
И да, гугл хорошо переводит украинский.

Ярослав Федорак
Січень 8, 2013 о 08:56

fatal_rg, дякую.
Нік представника Armor Games – Tasselfoot.

dyak
Січень 8, 2013 о 09:22

Кльово Ярославе, вітаю. Реально ріспект і уважуха))).

Ти все досить детально розписав, але мені ще цікаво, яким чином ти виводиш грошІ, тим більше такі суми.

Ярослав Федорак
Січень 8, 2013 о 09:28

dyak, дякую.
Основна сума (плата за primary-ліцензію) зазвичай пересилається банківським переказом або через системи типу Moneygramm, Western Union тощо. У більшості випадків можна домовитися зі спонсором, щоб він переказав гроші зручним для вас способом.

Гроші з реклами (а там суми зазвичай набагато менші) можна виводити через платіжну систему Moneybookers (Skrill).

Все було б набагато простіше, якби в Україні повноцінно працював Paypal. Але наразі маємо те, що маємо.

q13
Січень 8, 2013 о 13:58

Чудова стаття, чудові результати.
Армори справді круті хлопці!

mrpsiho
Січень 8, 2013 о 23:08

Вітаю! Я так розумію, що це дуже хороший результат)) Створювати ігри – це практично робота-мрія. Успіхів у майбутньому!

yooll
Січень 10, 2013 о 11:06

Гарний результат.
А скільки часу пішло на створення гри?

Ярослав Федорак
Січень 10, 2013 о 11:36

yooll, я про це писав у статті про розробку гри.

З моменту написання першої стрічки коду і до моменту розміщення гри на FGL пройшло трохи більше року. Але оскільки працювати я міг тільки вечорами у позаробочий час, і частенько робив собі вихідні по кілька тижнів – то чистого часу було витрачено приблизно 2-3 місяці.

Alex
Січень 10, 2013 о 13:38

Справді хороший результат і головне досвід, радий за тебе!
три питання:
1) Яка конкретно вигода від Kongregate “баджів” для розробника в грошах (або взагалі)?
2) Яку “технічну” частину гри (код) було важче всього розробляти, на що варто звернути більшу увагу в першу чергу?
3) Яка в тебе основна робота? Можливо краще було б сконцентрувати всі свої сили на “ігробуді”?

Ярослав Федорак
Січень 10, 2013 о 13:54

1. Ігри з баджами зазвичай набирають більше переглядів, тому що на Конгрегейті є люди, які “колекціонують” баджі і грають у всі ігри з ними. Крім того – це просто визнання гри з боку адміністрації Конгрегейта.
2. Я б не сказав, що якусь частину було важче розробляти. Для мене складність була приблизно на однаковому рівні.
3. Зараз я працюю редактором інтернет-порталу, але, можливо, в майбутньому буду займатися тільки іграми.

Alex
Січень 14, 2013 о 15:35

1. Зацікавився питанням мікро-трансакцій у якісних флеш іграх. Наскільки ця система зараз (2012-13) популярна у спонсорів, як часто вони на це дають добро? Якщо взяти за приклад Symbiosis, то наскільки б реально було б продати цю гру і одержувати % від платежів гравців за певні ігрові бонуси і тп? Гра має потенціал до цього: довгий геймплей, складність.
2. Чи задумуєшся викласти згодом Symbiosis у соціальні мережі? І чому саме так?

Ярослав Федорак
Січень 14, 2013 о 16:19

Мікротранзакції актуальні тільки для дуже популярних і потужних ігор. Деякі спонсори (той же Armorgames) їх цілком підтримують. Але сумніваюся, що симбіоз, у тому вигляді, в якому він існує зараз, набрав би багато на мікротранзакціях. Можливо, колись поекспериментую з ними.

Що стосується соціальних мереж – цілком можливо, що викладу. Потрібно просто знайти на це час. Хоча синглплеєрні ігри в соцмережах не завжди популярні.

Ярослав Федорак
Січень 15, 2013 о 09:09

Гру номінували в категорію “Найкраща гра 2012 року” в категорії Defense/Strategy на Jay is Games (відоме ігрове видання). Буду вдячний за підтримку голосами (реєстрація не потрібна): http://jayisgames.com/best-of/2012/defense-strategy/

den
Січень 16, 2013 о 02:36

Дуже цікава розповідь!
Ярослав, а що писати в листі до спонсорів (приблизно), якщо гра вже на FGL (3 дні) ?
I як довго тримати на FGL гру? Зовсім зелений в ціх питаннях )
Дякую!

Ярослав Федорак
Січень 16, 2013 о 08:52

den, лист до спонсора повинен бути коротким та інформативним (багато інформації вони просто не будуть читати).

Щось на зразок: “Будь-ласка, зверніть увагу на гру, яку я пропоную для спонсорства (лінк на гру)”.

Якщо є трейлер то можна вставити також лінк на нього.

Можна додати у лист кілька скріншотів.

З власного досвіду можу сказати, що гру на FGL треба тримати щонайменше місяць. А потім уже дивитися, чи всі спонсори, яких ви хотіли залучити, переглянули гру. Бувають ігри, які лежать на FGL по 6 місяців, а потім продаються.

Але потрібно пам’ятати, що більше половини ігор взагалі не продаються.

den
Січень 16, 2013 о 11:24

Дякую за відповідь! Перша ставка з’явилась за годину після аппрува, потім тиша (

Ярослав Федорак
Січень 16, 2013 о 11:25

Наявність ставок – хороша ознака. Значить потрібно залучати спонсорів і сподіватися, що торги підуть добре.

den
Січень 16, 2013 о 11:41

Спробую ввечері написати листи до спонсорів. Сподіваюсь відреагують спонсори (а не спам-бот) на невідомий e-mail )

Sumbit
Лютий 28, 2013 о 19:47

Привіт) Ярослав, підкажіть будь ласка як ви отримали гроші від спонсора?? На скільки мені відомо, PayPal в Україні приймати не можна.

Ярослав Федорак
Лютий 28, 2013 о 21:31

Існує безліч способів отримувати гроші. Починаючи з Western Union і закінчуючи міжнародними системами на зразок Skrill. Хоча PayPal, звісно, не вистачає. Будемо сподіватися, що рано чи пізно ця система почне працювати і в Україні.

Дмитро
Квітень 14, 2013 о 20:47

Зв’язок між рослинами мені трохи нагадує “Tentacle Wars”.
До речі, в тій грі була реалізована підтримка декількох мов. Чому би тобі не зробити те ж саме?

Чи плануєш ти гру підлаштувати під андроіди, айос і т.п.?

Максим
Вересень 16, 2013 о 23:09

Привет, Ярослав.

Я вот недавно доделал свою первую игру на продажу, ищу сейчас спонсора. (общая оценка по версии фгл – 7.5)

Подскажи, пожалуйста, как ты искал себе спонсора?
Я взял список е-мейлов на flashgamedev, но они, в большинстве случаев – устарели.
Написал вот Tasselfootу, благодаря твоему упоминанию этого акка в комментах. Но этого, я думаю, мало.

Ты где-то брал список спонсоров или сам составил?

Ярослав Федорак
Вересень 17, 2013 о 09:51

Коли я продавав першу гру – то також брав список мейлів із flashgamedev.ru. Там є чимало застарілих, але трапляються і актуальні. Крім того, наскільки мені відомо, список мейлів на flashgamedev постійно оновлюється.

Ще один варіант – просто походити по великих ігрових сайтах і пошукати контакти.

Колись дієвим способом було брати імена спонсорів із цього списку: https://www.fgl.com/report_recent_gamesales.php Це останні продажі на FGL (що свідчить про активність конкретного спонсора). Але зараз вони приховують імена спонсорів (залишають тільки першу літеру).

Ще один варіант – пошукати в google за запитом “список email спонсорів флеш ігор” (російською та англійською мовою). Чимало англомовних та російськомовних блогерів викладали такі списки. Там теж можна знайти актуальні контакти.

Поділіться своєю думкою