Всього залишено коментарів: 8

Sidirom
Листопад 23, 2012 о 19:14

Молодець Ярослав, гра справді вийшла дуже хорошою! А все чому? Тому що ти приклав до неї багато зусиль! Працьовитість – запорука успіху! Ще раз прийми мої вітання і продовжуй в цьому ж дусі!

Ярослав Федорак
Листопад 23, 2012 о 19:51

Sidirom, дякую! :)

Alex
Листопад 23, 2012 о 21:37

Хоч не є прихильником даного жанру ігор але в процесі відчув наскільки автор відшліфував все – менюшки, іконки, атмосферу і тп. Поля бою чимось нагадують структуру HoMM5-6, приємні оку.
P/S
Спіймав себе на думці, що якби не знав про цю гру з цього блогу, то іменно заставка (де капуста ( ;) ) сімбіозиться та обстрілюється з кристалами) спонукала б мене зайти і подивитись що ж це за гра така і в чому суть протистояння. Гарний психологічний хід.

Ярослав Федорак
Листопад 23, 2012 о 22:20

Alex, дякую за відгук. Радий, що картинка головного меню здалася привабливою.

smck
Листопад 24, 2012 о 12:10

Вау, Арморы :) поздравляю!

Ярослав Федорак
Листопад 26, 2012 о 11:10

smck, дякую

Alex
Січень 3, 2013 о 15:15

Привіт. Ярослав.
По-перше, вітаю з новим роком та наступаючими святами! :)
Чи є вже в тебе змога дещо привідкрити завісу процесу торгів та успіхів Symbiosis?
Мені чомусь здається, що фінансово було б більш вигідніше зробити за цей час 7-8 ігр рівня “When I was yang” ніж один Symbiosis. Хоча безперечно підвищення складності-якості своїх проектів це потрібний великий крок для розвитку програміста-розробника.

Ярослав Федорак
Січень 3, 2013 о 15:53

Alex, Я зараз якраз у процесі написання підсумків та статистики по грі Symbiosis. Думаю, що на днях опублікую. Якщо коротко – то я задоволений результатом і в першу чергу радий, що мені вдалося отримати такий досвід. Зробити 7-8 проектів рівня When I Was Young, можливо, було б і більш вигідно з фінансової точки зору, але не факт, що це дало б такий досвід.

3Пінгбеки & Трекбеки
Поділіться своєю думкою