Всього залишено коментарів: 19

dyak
Жовтень 16, 2012 о 07:32

Бажаю успіху Ярославе. А стосовно бекапу проекту, то встенови собі якийсь СВН, або гітхабом користуйся, буде значно простіше.

Ярослав Федорак
Жовтень 16, 2012 о 08:01

Дякую. Про зручність гітхабу чув, але все ніяк руки не доходили розібратися. Треба буде до наступного проекту спробувати.

q13
Жовтень 16, 2012 о 21:38

Успіхів!
Потім обов’язково розповіси як все пройшло ;)

Ярослав Федорак
Жовтень 16, 2012 о 21:41

Дякую, звісно розповім! ;)

1g0rrr
Жовтень 24, 2012 о 18:11

Потенциально – классная игра! ) Удачи. А для версий – советую поставить Dropbox. Он очень простой и проблема версий и бэкапов отпадёт автоматически.

Ярослав Федорак
Жовтень 24, 2012 о 20:10

1g0rrr, дякую. Мені вже порадили gitHub. Буду розбиратися.

1g0rrr
Жовтень 24, 2012 о 20:45

Да, я видел, что посоветовали, но ГитХаб гораздо сложнее как в освоении, так и в работе. Постоянно надо помнить, что нужно сделать комит, он периодически глючит и для работы одному или двоим мне кажется избыточным. А дропбокс – наоборот очень прост и сам автоматически сохраняет все версии файлов.

Ярослав Федорак
Жовтень 24, 2012 о 20:50

Подивлюсь і те й інше, а там уже що більше сподобається.

1g0rrr
Жовтень 24, 2012 о 22:14

Угу. Кстати, арт действительно стал существенно лучше. А почему курсы ищешь в Киеве, ты не во Львове уже находишься? )

Ярослав Федорак
Жовтень 24, 2012 о 22:26

Я у Львові ніколи й не знаходився…

1g0rrr
Жовтень 24, 2012 о 22:32

Сорри, перепутал с кем-то.

taras
Жовтень 25, 2012 о 14:21

Бажаю успіхів при продажі гри!
Графіка цілком пристойна
І дійсно чимось нагадує,здається, Kingdom Rush.

shubniggurath
Січень 10, 2013 о 12:14

А скажите Ярослав чем вы занимаетесь когда не делаете игры? Жизнь в Киеве как я понимаю достаточно дорога, чтобы просто 14 месяцев еать одну игру.

Ярослав Федорак
Січень 10, 2013 о 12:17

shubniggurath, так, ігри – це поки що просто хобі, і займаюся я ними у вільний час. Взагалі я працюю редактором інтернет-порталу.

Юра
Серпень 9, 2013 о 17:42

Привіт, Ярослав!В мене виникло одне питання буду дуже вдячний якщо ти мені допоможеш. Яким чином краще всього зробити перевірку пройдених рівнів і завантажити карту рівнів гру?
В мене є файли level1.as , level2.as і т.д. в яких в фу-ціїї Save знаходиться двовимірний масив який потрібно зчитати і побудувати на основі нього карту (структура гри – тайлова).

Ярослав Федорак
Серпень 9, 2013 о 17:59

Не впевнений, чи правильно зрозумів запитання, але у мене в грі Symbiosis рівні організовані наступним чином. Є перелік рівнів (файли Level1.as, Level2.as і т. п.) Їх я заганяю у масив levels, щоб вони були доступні головному файлу гри через індекси levels[1], levels[2] і так далі.

Тобто доступ з головного файлу гри до рівнів відбувається через масив levels.

Що стосується перевірки пройдених рівнів – тут варіантів може бути безліч. Починаючи зі змінної у самих рівнях, яку можна переключати, якщо рівень було пройдено, і закінчуючи банальним індикатором типу int, який зберігатиметься у головному файлі і буде свідчити про кількість пройдених рівнів (2, 3 чи 10 і так далі)…

Сподіваюся, я правильно зрозумів і зміг відповісти на запитання.

Юра
Серпень 9, 2013 о 19:32

Так правильно.
я зробив так:
private var dataArray:Array = [Data_1, Data_2, Data_3, Data_4, Data_5];

цією функцією перевіряється закінчення левела
private function doorHit ():void
{
if (_char.hitTestObject(_door))
{
_numberOfLevelDone += 1;
}

}
далі я так розумію що я можу витягнути певний файл наступного левела таким чином;
dataArray[_numberOfLevelDone]
далі виникло питання..
яким чином з функції Setup, яка лежить в кожному файлі Data_N, витягнути масив level [i][j] і присвоїти його масиву map_data [i][j] в головному файл?

Ярослав Федорак
Серпень 9, 2013 о 20:08

Якщо в тебе в головному файлі є посилання на файл рівня і масив з даними має публічний доступ, тоді присвоїти масив даних іншому масиву можна просто
map_data = level

Якщо масив level належить функції, а не файлу в цілому, то витягнути його можна, повернувши його функцією:

public function setup ():Array
{
return level;
}

Юра
Серпень 16, 2013 о 10:17

Дякую за допомогу!
Вирішив написати як я реалізував і вийшов з цієї ситуації.
Я створив новий клас в якому розміщено 2 SharedObject змінні: одна відповідає за поточний вибраний гравцем рівень (тут можна було б обійтися і без SharedObject але так вже вийшло), а друга зміна – запам’ятовує прогрес кожного гравця (кількість пройдених рівнів).
Вибір масиву із картою, фон і т.д. вибирається в конструкторі світу залежно від значення першої змінної.

1Пінгбеки & Трекбеки
Поділіться своєю думкою