Займаюся редизайном своєї першої гри, створеної майже рік назад, і щоб перервати мовчанку в блозі, вирішив трішки поділитися тим, як просуваються справи.
Можливо, хтось із читачів пам’ятає статтю про мою першу флеш-гру Match Insanity. Вона була зроблена за кілька тижнів практично без досвіду програмування і мала на меті тільки практику. Звісно, ніхто зі спонсорів навіть не звернув увагу на гру, не дивлячись на те, що я виклав її на FGL. Цілком закономірний і очікуваний результат.
Втім, зважаючи на те, що не так давно я запустив свій ігровий портал Jar of Games, про що більшість, мабуть, також читала у цьому блозі, я вирішив отримати від першої гри хоча б якусь користь і спробувати самоспонсоруватися.
Але зрозуміла річ, що в тому вигляді, в якому гра існує на даний момент, марно навіть думати, що вона зможе принести хоча б якусь віддачу. За рік спроб та помилок я отримав деякий досвід як в плані розробки, так і в плані того, що потрібно гравцям. Тому було вирішено малою кров’ю зробити редизайн гри – змінити графіку, інтерфейс та внутрішню структуру. Я не маю наміру витрачати на це багато часу, тому якихось глобальних змін не буде. Максимум, на що я готовий – виділити кілька днів на “переродження” Match Insanity (до речі, назву також буде змінено, але новий варіант поки що не вигадано).
Щоб трішки відволіктися від роботи, я вирішив поділитися поточним результатом роботи. Можливо, комусь буде цікаво.
Старий варіант Match Insanity виглядав так:
Зараз же гра поступово набуває ось такого вигляду (зміни неостаточні – просто робочий скріншот):
Якщо все буде гаразд – то за тиждень-два (а може й раніше) в гру вже можна буде погратися!
Листопад 22, 2011 о 22:29
привет, в старых постах некоторые ссылки не пашут
отдельно спасибо за сайт и посты