Пройшов майже рік з моменту релізу моєї першої флеш-гри “Match Insanity”. На той час мої уявлення про світ флеш-ігор були досить розмитими, а точніше – я сприймав їх виключно з позиції гравця і насправді ніколи не усвідомлював, наскільки складною може виявитися “кухня” розробника.
За рік мені вдалося багато чому навчитися, продати свою другу гру “Turtle Dreams to Fly” (пограти в неї можна тут), створити власний ігровий портал Jar of Games і повністю переосмислити підходи до ігрової розробки.
З цим хоч і невеликим, та все ж доволі важливим вантажем знань я знову повернувся до своєї першої гри, яка досі бездіяльно “лежала” на аукціоні FGL. І хоча “Match Insanity” створювалася в першу чергу заради розвитку навичок флеш-розробки, було б марнотратством не спробувати заробити на ній хоча б якусь копійчину. Адже за наявності ігрового порталу перед розробником відкривається чудова опція самоспонсорування.
Втім, у тому вигляді, який мала гра, було марно сподіватися, що хоча б кілька більш-менш серйозних порталів захочуть її розмістити. Тому я вирішив доволі суттєво і при цьому з мінімальними часовими витратами модернізувати гру (про що вже згадував у попередній статті).
В першу чергу зміни торкнулися графіки. Створюючи Match Insanity я повністю проігнорував цей аспект розробки, тому що був свято переконаний – візуальна складова не має ніякого значення… І, вочевидь, це було однією із найбільших помилок. Як виявилося, будь-який спонсор чи власник порталу приймає рішення про купівлю/розміщення гри в першу чергу сприймаючи її візуально. У більшості випадків він не має часу на те, щоб заглиблюватися у ігровий процес. Звучить безглуздо, але нерідко саме іконка (логотип гри розміром 100 на 100 пікселів) виявляється вирішальним фактором успішності продажу/дистрибуції.
Можливо, ви вже бачили цей скріншот, але я хочу ще раз нагадати, як виглядала Match Insanity до редизайну:
Повна відсутність будь-якої графіки “дбайливо” поєднана з абсолютно байдужим ставленням до інтерфейсу.
Для порівняння, нове візуальне оформлення ігрового екрану виглядає так (як і у грі Turtle Dreams to Fly, з графікою мені частково допомагала дружина, за що я їй дуже вдячний):
Як бачите, окрім, власне, графіки, зміни торкнулися деяких елементів ігрового дизайну та логіки інтерфейсу. Передусім, я додав більш “реального” суперника. Якщо у старій Match Insanity це був абстрактний “комп’ютерний інтелект”, то в новій версії гравцеві доведеться зіткнутися з цілою родиною “демонів”.
До речі, ідея ввести в гру більш “предметного” опонента вилилася у ще одне цікаве рішення, яке стосувалося рівнів складності. У попередній версії гравець міг сам вибирати інтелект суперника із трьох варіантів “простий”, “середній” та “складний”. В оновленій грі рівень складності буде зростати автоматично. Спершу вашим суперником виступатиме мале чортеня Боббі, перемогти яке досить легко. Потім в гру вступить його батько Білл (дружина сказала, що схоже на Біла Гейтса). Подолавши його, гравець зіткнеться з наймогутнішим демоном Бальтазаром (найвищий рівень складності).
Не обійшлося у новій грі і без часточки іронії. Хоча опонентами в ній виступають злі сили, нічого поганого вони не роблять, а просто дуже люблять ягоди. До речі, оскільки тепер замість сірників гравцеві пропонується збирати ягоди, назва гри змінилася відповідно – тепер це Don’t Eat Last Berry. Як ви вже здогадалися, основна мета гравця, зробити так, щоб останню ягоду з’їв демон.
Дистрибуція
Оскільки гру було закінчено лише сьогодні пізно вночі, вона ще не встигла розійтися по порталах. Поки що я додав її у Mochi Distribution і чекаю узгодження. Найближчим часом також завантажу гру на два основних ігрових портали Kongregate та Newgrounds.
Вже зараз пограти у Don’t Eat Last Berry можна на моєму порталі. Також буду вдячний за лайки та ретвіти, які посприяють просуванню гри.
А якщо якимось дивом цей блог читають інші власники ігрових порталів: ось посилання на архів з грою. В архіві ви знайдете саму гру, логотипи та опис англійською мовою.
Бонус: Match Insanity як вона є!
Ну і насамкінець – невеликий бонус. Гра Match Insanity, якою вона була до редизайну. Попри всю її недосконалість, це доволі значна віха історії мого розвитку, як флеш-розробника. Окрім того, оскільки цей варіант гри не буде запускатися у жодну дистрибуцію – її можна назвати своєрідним ексклюзивом. Щоправда, я про всяк випадок таки вбудував туди брендінг порталу – а раптом хтось захоче “вкрасти” для себе.
Пограти у Match Insanity можна за цим посиланням.
Серпень 25, 2012 о 11:33
Цікава ідея. Та для мене ця гра важка.