Всього залишено коментарів: 18

dyak
Червень 16, 2011 о 01:16

А помоєму як для першої серйозної гри, дуже навть не погано. ТИм більше ти сам сказав що досвіду та освіти в тебе не було.

І що саме основне, що ти довів справу до кінця і не кинув за тих півроку.
Вітаю!

yooll
Червень 16, 2011 о 14:35

Повністю підтримую. Результат для першої гри гарний.

Ярослав Федорак
Червень 16, 2011 о 17:33

dyak, yooll, дякую за підтримку. Завжди приємно чути такі слова. Я орієнтуюся в першу чергу на приклади інших розробників, серед яких бувають набагато кращі результати. Втім, якщо зважити на те, що на FGL близько 70% ігор взагалі не знаходять спонсора – то в моєму випадку дійсно далеко не все так погано.

Взагалі, тема очікувань від гри та того, як вони змінюються під час процесу розробки, заслуговує на окрему статтю. Дуже цікавий процес, насправді. Спершу ти не віриш, що вдасться щось продати, але згодом тобі твоя робота починає подобатися і очікування зростають пропорційно до того, як сама розробка наближається до закінчення. А коли починається аукціон/переговори зі спонсорами – оптимізм знову вивітрюється. Щоправда, мабуть, це стосується тільки першого продажу, бо з часом у розробника з’являється досвід спілкування зі спонсорами і здатність адекватно оцінювати свою працю.

Олексій aka General
Червень 17, 2011 о 06:56

Знаменитий Johnny-K писав, що за свою першу гру отримав 300 доларів. Так що старт взято високий – бажаю нарощувати темп! :)

vikaho
Червень 17, 2011 о 19:42

не знаю, які цифри крутяться у геймерській тусовці, але наведені тут справляють враження! вітаю, так тримати! :)

Ярослав Федорак
Червень 17, 2011 о 20:05

vikaho, якщо порахувати пів-року розробки/аукціону/переговорів і результат – $700 (200 з них ще не отримані, але домовленість є, так що все повинно бути нормально) то виходить трохи більше, ніж $100 на місяць. Не вершина мрій.

Для прикладу, Johnny-K, згаданий у попередньому коментарі, заробив $500 000 (так, пів-мільйона) на своїй основній грі (порт для iPhone). Так – це топовий розробник і нетиповий приклад. Такі гроші дійсно заробляють одиниці. Але принаймні порядок прибутків, які “крутяться у геймерській тусовці” (насправді тусовці розробників), можна уявити.

Втім, дякую за підтримку. В мене вже є кілька цікавих ідей щодо ігор та того, як їх розкручувати. Крім того, потихеньку накопичуються контакти зі спонсорами. Так що сподіваюся – далі буде набагато веселіше. :)

Taras
Червень 26, 2011 о 23:17

Гра вийшла на ура, враховуючи дебют в даній сфері!
Як на мене за першу гру гроші не головне, головне і справді досвід і відчуття власної гордості за створену гру=))

К
Серпень 24, 2012 о 22:42

Дуже крута гра.

Важка. Я спочатку подумав, що це гра жанру “катапульта” з приэмною графiкою. Але мене дуже спантеличила обмежена кiлькiсть стрибкiв.

Хотiв би я повнiстю прокачатись та полiтати, але…

На мою думку, не треба було обмежувати кiлькiсть стрибкiв. Важко.

На FGL пишуть, що перший рiвень маэ бути завжди легким. Менi здаэться, якщо б не було обмежень стрибкiв, то ви б отримали бiльше грошей.

А взагалi на FGL пишуть, що спочатку рекомендують отримати feedback iнших розробникiв, вони як гравцi, скажуть чого би хотiли змiнити у вашiй грi. Вони наговорять вам працi(порад) на 50 годин роботи як мiнiмум, i якщо нервiв хватить(усе реалiзувати), то маэ вийти гра набагато краще.

К
Серпень 24, 2012 о 22:44

Johnny-K заробив на першiй грi 600$, як я читав у його статтi.

Ярослав Федорак
Серпень 24, 2012 о 22:50

K, дякую за відгук. Це була моя перша гра і недоліків там дійсно більш, ніж достатньо… Ви абсолютно праві на рахунок того, що найкраще “прокачувати” свої навички на порадах від інших розробників/гравців. Про першу гру Johnny-K не знав. :)

К
Серпень 25, 2012 о 11:29

Окрім того на Конгрегаті, гравці плюсують рейтинг гри якщо, ви покращуєте гру та прислухаєтесь до них.

А ви відправляли відео геймплею спонсорам, мені здається не всі спонсори бажають заходити на Fgl, щоб подивитись гру.

Ярослав Федорак
Серпень 25, 2012 о 13:41

Так, відео спонсорам розсилав, правда на той момент у мене ще було не так багато спонсорських контактів.

К
Серпень 25, 2012 о 18:22

Ось стаття про його перші ігри:
johnny-k ru/?p=114

Але я вважаю, що не треба лiзти у чужий карман, тобто не слiд зациклюватись на цьому. Можливо що цей хлопець i заробив мiльйон, але у нього була оригiнальна iдея, i вiдомо що багато людей полюбляэ такi iгри з фiзикою та всякi простi головоломки та пазли. (типу Bejeweled та Zuma та Zombies vs Plants, багато людей грає в такі ігри).

Швидко він ігри робить, та і Badim, теж, за один тиждень гра, доречі на його сайті багато порад щодо монетизації та дистрибуції ігр.

Так от, роблять вони ігри за тиждень, це тому що схожі задачі вони вже вирішували, і це вже не грузить їх мозок, в них з’явилась впевненність у собі та своїх силах.

А таким розробникам як ми з вами потрібен досвід вирішення типічних завдань. І з таким досвідом, можна буде легше і знайти роботу, і далі розвиватись та створювати ігри.

І тоді з досвідом, буде легше зрозуміти чого ж хочуть гравці. Я думаю ви зі мною погодитесь, що одна і та сама гра, якщо ії покращити використовуючи поради гравців, може принести і у 2 рази більше грошей і стати набагато цікавішою для гравця.(але це важка для нас робота психологічно)

Розробники люди нетерпеливi, я сам такий(я ще тiльки на початковому этапi), але як я зрозумiв, тут треба залiзнi нерви(и не треба квапитись). I процитую FGL: навiть якщо ви вважаєте, що гра готова на 100%, не виставляйте ії на продаж. Спочатку треба отримати перші враження та побажання гравців, змінити гру, а тільки тоді вже ставити на продаж.

на рахунок того що 70% ігр на FGL не продаються, так там багато незавершених ігр, з поганими зображеннями ігор…

P.S. Цікавий у вас блог. .

К
Серпень 25, 2012 о 18:29

а я от не знаю, сам ігор ще на продаж не виставляв, як бути з податковою декларацією, чи треба ії подавати, чи ні… на форумах кажуть, що краще подати, щоб спати спокійно)

ви не знаете як з цим бути?

К
Серпень 25, 2012 о 19:10

До речі, була вже гра про черепаху, жанру лаунчер(катапульта), можливо це і відштовхнуло спонсорів

Ярослав Федорак
Серпень 25, 2012 о 20:38

Дякую за такі розлогі коментарі. Шкода, що зараз руки не доходять так часто оновлювати блог, як хотілося б – працюю над однією великою грою. Сподіваюся протягом місяця закінчити і тоді буду писати частіше.

Що стосується податків – то, звісно, спокійніше декларувати.

Що стосується гри про черепаху – була досить популярна на Конгрегейт – Toss the Turtle. Але коли я починав робити свою гру про черепаху – то про іншу гру не знав…

К
Серпень 25, 2012 о 21:21

А ви графіку для ігор самі робите?

У черепашці чудова графіка.

Щодо Toss the Turtle, то мені здається, ця гра погано вплинула на продаж вашої гри.(спонсори могли подумати що клон)

І мені треба набиратись терпіння та робити свої ігри, можливо створю собі блог. Ваш блог додам до закладок, і буду пробувати свої сили.

Успіхів вам у розробці нової гри.

Ярослав Федорак
Серпень 25, 2012 о 22:22

Графіку малюю сам. Іноді допомагає дружина.

2Пінгбеки & Трекбеки
Поділіться своєю думкою