Всього залишено коментарів: 6

Богдан
Квітень 22, 2011 о 15:12

Ярославе, доброго дня, а коли про Черепаху відпишетеся?

Ярослав Федорак
Квітень 22, 2011 о 15:34

:) Дуже приємно, що Вам цікаво. Якщо повернувшись сьогодні додому не впаду з ніг – то сьогодні буде стаття. :) Вчора пів-ночі працював над останніми штрихами гри і сабмітив її на FGL.

Ольга
Грудень 8, 2011 о 05:45

У вас очень полезный сайт,спасибо большое, вы мне очень помогли!)

Богдан
Жовтень 16, 2015 о 14:24

Ярик дуже тобі дякую за статтю!!! Вона мені дуже допомогла, і надіюся, що в найблищому часі я зроблю свою толкову першу гру.

Богдан
Жовтень 20, 2015 о 11:09

я спочатку довго не міг збагнути чому програма не виконується так як я хочу, але потім зрозумів, що rand не буде змінюватися кожні пів секунди, тому що таймер не виконує цього . Можеш підказати як зробити, щоб зміна randзмінювалася через пів секунди?

import flash.events.TimerEvent;
import flash.utils.Timer;

stop ();
var rand:int = Math.floor(Math.random()*4)+1
var kvad:MovieClip = new kvadr();
var myTimer:Timer = new Timer(500);
myTimer.addEventListener(TimerEvent.TIMER, er);
myTimer.start();
function er(event:TimerEvent){
if( rand == 1){
kvad = new kvadr();
kvad.x = 0;
kvad.y = 0;
addChild(kvad);
}
if ( rand == 2){
kvad = new kvadr();
kvad.x =100;
kvad.y =0;
addChild(kvad);
}

if ( rand == 3){
kvad = new kvadr();
kvad.x =200;
kvad.y =0;
addChild(kvad);
}

if ( rand == 4){
kvad = new kvadr();
kvad.x = 300;
kvad.y =0;
addChild(kvad);
}
}

Ярослав Федорак
Жовтень 20, 2015 о 11:25

Просто перенести присвоєння рандомного числа всередину тіла функції таймера:

function er(event:TimerEvent):void
{
var rand:int = Math.floor(Math.random()*4)+1;
}

Тоді кожну ітерацію таймера змінній rand буде присвоюватися нове випадкове число від 1 до 4.

1Пінгбеки & Трекбеки
Поділіться своєю думкою