Всього залишено коментарів: 9

Taras
Лютий 19, 2011 о 02:13

Дякую за уроки!
Хотів спитати чи можливо ефективно створювати ігри типу Квестів з розгалуженим сюжетом в Флеші, використавши мінімум зусиль?
Питаю тому що чув, що флеш має недоліки деякі,наприклад неможливість налаштування певних дій під себе, а також лінійність анімації.

Ярослав Федорак
Лютий 20, 2011 о 07:30

У флеша є вбудована мова програмування – AS3, яка після останнього оновлення за можливостями ні в чому не уступає іншим об’єктно-орієнтованим мовам. На практиці це значить, що з її допомогою ви можете вирішувати проблеми практично якої-завгодно складності.

Що таке лінійність анімації? :) Ті ж таки сценарії ActionScript дозволяють робити анімацію повністю залежною від дій користувача.

У флеша є тільки одне обмеження (воно ж перевага) – це інтерпретована мова, для якої потрібна віртуальне середовище, яке її інтерпретуватиме (флеш плеєр). З одного боку це дозволяє зробити флеш повністю кросплатформенним. З іншого боку – він дещо повільніший за той же С++

Це, в свою чергу, означає, що складні графічні ігри, на зразок сучасних платформенних 3D-стрілялок, на флеші реалізувати складно. Втім, програмісти Adobe обіцяють підтримку різних графічних пакетів (наприклад OpenGL) у майбутньому, так що це тільки питання часу.

PS: мало не забув відповісти на основне запитання. Так! Квести з розгалуженим сюжетом при знанні флеша та AS можна створювати легко і дуже ефективно. Середовище це повністю дозволяє.

Taras
Лютий 20, 2011 о 20:01

дякую,треба буде спробувати..але треба буде з нуля починати=))

Юрка
Серпень 2, 2011 о 20:48

Соррі за таке дурне запитання..але я вобше не шарю в Flesh..але мене це заінтересувало…в мене така проблема..я розклав флеш ігру за допомогою SWFDecompiler і не можу скласти її назад в swf файл..як мені це зробити?(

Ярослав Федорак
Серпень 3, 2011 о 10:51

Питання в тому, навіщо вам це робити? ;)
Зазвичай декопілятором розбирають ігри аж ніяк не з добрих мотивів, а для того, щоб вирізати брендинг, хакнути тощо. Більшість розробників захищають свої ігри спеціальними програмами, які перешкоджають декомпіляції/повторній компіляції після зламу.

Юрка
Серпень 4, 2011 о 15:45

та мені просто цікаво було..))

Юля
Жовтень 26, 2011 о 16:49

Дякую вам за уроки)
У мене така проблема – ось у кінці урока у Flash IDE потрібно, щоб программа відкрила вікно з кодом класу Main.as. У мене після нажаття на “олівець” видає помилку.Чи можливо мені далі працювати із цими файлами ?

Ярослав Федорак
Жовтень 26, 2011 о 17:57

Працювати далі, звісно, можна. Але якщо IDE не бачить файл, то й компілювати його не буде. А яку саме помилку вам видає?

Перевірте ще раз структуру проекту. Ваш fla-файл повинен знаходитися “нагорі”. Тобто якщо файл Main.as знаходиться у папці framework, яка в свою чергу знаходиться у папці com і шлях до пакету прописується таким чином: com.framework.Main, то сам fla-файл, де ви прописуєте цей шлях повинен знаходится в одній папці з папкою com (але не всередині неї).

Взагалі в майбутньому буде зручніше працювати тільки з кодом (взагалі без Flash IDE). Використовуючи зв’язку FlashDevelop + Flex SDK. Постараюся написати про це окрему статтю.

Юля
Жовтень 27, 2011 о 13:07

Дякую,я все справила))))))))

Поділіться своєю думкою