Всього залишено коментарів: 10

maque
Липень 16, 2009 о 00:29

“Думаю, в наступних публікаціях ми зробимо цей м’ячик інтерактивним (він реагуватиме на дії користувача).”

А можна зробити так, щоб, коли я піду готувати собі каву, анімація автоматично призупинялася? :-)

А якщо серйозно, то дуже добре та детально описано послідовність дій. Мені б, напевно, забракло снаги усе це описати у текстовому форматі.

Тарас
Грудень 28, 2009 о 15:57

Ці уроки мені дуже допомогли, дякую.
Було б класно, якби ви тут описали, як використовувати action script.

Ярослав Федорак
Грудень 28, 2009 о 16:09

Тарасе, наразі фактично не маю часу на цей блог, тому оновлюється він вкрай рідко. Але обіцяю, що коли повернуся до активного оновлення, буду публікувати уроки в тому числі й про ActionScript. А як же без нього? :)

Максим
Липень 12, 2011 о 11:12

Ярослав а поясніть будь-ласка ось цю фразу – <> У яких двох проміжках? У мене створюється на шарі з м’ячем класична анімація руху на всьому проміжку 2 шару, де ж ще створювати цю анімацію, місця виходить немає. Коли запускаю флешку, то м’яч від 20 до 40 кадру просто крутиться в повітрі.
Дуже дякую вам за ведення цього блогу. Він мабуть єдиний україномовний, та окрім цього нормально розписаний та пояснений.

Ярослав Федорак
Липень 12, 2011 о 11:30

Якщо вставити ключові кадри у 20 і 40-му кадрах, то всього їх вийде три.
У 1-шому кадрі (там він створюється автоматично), 20-му і 40-му.
Відповідно – є два проміжки: Від 1-го до 20-го кадру і від 20-го до 40-го.

У першому кадрі м’яч повинен лежати на землі. У 20-му – бути в повітрі. У 40-му – знову на землі. Створюємо класичну анімацію руху між 1-20 та між 20-40 кадрами. Все повинно працювати.

Максим
Липень 12, 2011 о 13:14

Коли я створюю ключові кадри в 20 і 40 кадрах (а зголом і піднімаю м’яч на певну висоту у 20 кадрі), вони автоматично виділяються блакитним. І між 1-20 та 20-40 кадрами, ніякої класичної анімації вже створити не можна, у контекстному меню вона просто затемнена, тому що там вже є класична анімація для обертання м’яча. Таким чином м’яч піднімається лише з 15 по 20 кадр і опускається з 20 по 30.
Дуже вибачаюся, але просто хочу зрозуміти в чому проблема.

Ярослав Федорак
Липень 12, 2011 о 16:53

Анімація м’яча робиться у окремому символі. Вона ніяк не впливає на його рух вгору та вниз. Ви спершу створюєте символ м’ячика, всередині нього створюєте анімацію обертання (це там, де 15 та 30 кадри). А потім виходите із символу і назовні робите анімацію руху (це там, де 20 і 40 кадри).

Дорвуся до домашнього комп’ютера – викладу для вас оригінал цього файлу з м’ячиком, якщо він у мене ще зберігся. Подивитесь зсередини.

P.S.: Схоже, потрібно написати окрему статтю про вкладення символів, в якій все детально пояснити. :)

Володимир
Вересень 3, 2011 о 15:17

В мене чомусь не виходить крутити мяч навколо своєі осі!

Ярослав Федорак
Вересень 3, 2011 о 16:36

Володимир, мені важко щось Вам порадити, оскільки Ви не описали проблему.

Богдан
Вересень 22, 2015 о 14:29

Доброго дня. я все зрозумів у цьому уроці. В мене є одне запитання.
Якщо буде час, прошу виділити мені декілька хвилин часу.
на перед дякую

1Пінгбеки & Трекбеки
Поділіться своєю думкою