Всього залишено коментарів: 8

Юрий Гладкий
Березень 5, 2009 о 11:38

Да, в этих штуках хороший вирусный потенциал. Спасибо за подборку!

podarok
Березень 5, 2009 о 12:12

Роблю припущення
Дизайнер – одна людина
Клієнт – чимось невгодив
Дизайнеру – наплювати про власну репутацію

Денис Суділковський
Березень 5, 2009 о 13:03

podarok,
1. ні
2. ні
3. ні

Ці “фічі” зазвичай робляться за домовленістю з замовником заради халявного трафіку. Працює.
Я теж таке робив колись, але за домовленістю не можу сказати що саме і де. (:

lilumi
Березень 5, 2009 о 14:00

дуже сподобався пост і підбірка лінок.

Ярослав Федорак
Березень 5, 2009 о 14:25

podarok, подумай сам, чим зашкодять ці “невинні” приколи компаніям? Абсолютно нічим! А ось у такому пості, як цей, такі лінки ніколи в житті не з”явилися б, якби там не було флешерських “жартів”. А тепер уяви, скільки вони мандрували мережею через аськи користувачів. Думаю, Денис правий – все це робиться по домовленості з замовником заради вірусного ефекту.

podarok
Березень 5, 2009 о 14:33

все це лише припущення.. аналогічно як і мої три…
А відповідно – морди в пушку!

Артем Дейкун
Березень 5, 2009 о 18:59

Дуже сподобалося. Дякую.
Надихає :)

taras
Лютий 27, 2011 о 19:49

Дякую,посміявся,особливо з курорту Блакитне=))

Поділіться своєю думкою